چیزی که درباره اجرای نمای خشک نمی دانید ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید هزینه داشته باشد

روش اجرای نمای خشک ساختمان را به دلیل وجود فضای میانی میتوان بهترین روش برای اجرای عایقکاری حرارتی و صوتی ساختمان دانست. به روش صنعتی که نتیجه سالها تجربه، مطالعه و تحقیق و بررسی انواع روشهای مشابه خارجی در کشورهای مختلف می باشد در حال حاضر توسط گروه فنی مهندسی داتام اجری می گردد و می تواند کلید حل بسیاری از مشکلات حل نشدنی نمای انواع ساختمان ها باشد که مهندسین و متخصصین و مدیران محترم می توانند با طراحی و اجرای این روش در ساختمان ها از هر نوع سنگ، سرامیک و شیشه و غیره در هر سایز، ضخامت و رنگ استفاده نمایند. در نماهای مدرن خشک احتیاجی به مصالح محدود نیست، بلکه میتوان با استفاده از مصالح جدید طرحهای مهندسی و حتی دور از ذهن را ایجاد کرد. جزئیات نمای خشک و طراحی آن: فرم و حجم ساختمان و حتی تعداد و اندازه بازشوها در سطح نما بر روی میزان مصرف مصالح زیرسازی و در نتیجه هزینه تمام شده اثرگذار میباشند. اندازه حفره ها حداقل ۲ میلیمتر باشد، عمق و ضخامت سوراخ ها باید متناسب با بست و پیچ در نظر گرفته شود. Th is po᠎st has been written ᠎by behsaznama᠎ Content Gene​ra᠎tor  DEMO.

دتایل اجرای نمای خشک

با توجه به نوع گیره هایی که در هنگام نصب سنگ ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توان نحوه اجرای نما را به دو گروه کلی تقسیم کرد. نمای سرامیک حیاط و بیرون ساختمان به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه آن در برابر سرما و یخ بندان و نور مستقیم خورشید مقاوم بوده و امروزه در مدل های خشک تولید شده و در بازار عرضه می شود که بدون ملات با تجهیزات مخصوص نصب می شوند. فروشندگان سرامیک پرسلانی ارزان قیمت این محصول را در انواع مختلف عرضه می کنند و مراکز فروشی که در سطح شهر به صورت متمرکز مستقر هستند فروشندگان متعددی هستند که این محصول را در یک نقطه به فروش می رسانند و در این مرکز به دلیل عرضه بالا و رقابت در فروش سرامیک با نرخ ارزانتر ارائه می شود. نوع سرامیک خشک پرسلانی مورد استفاده توسط شما هرچه که باشد، شما بایستی به طور میانگین مبلغی معادل چهارصد و پنجاه هزار تومان به ازای هر مترمربع را باید به عنوان قیمت اجرای نمای سرامیک خشک بپردازید. Da ta has been cre​at᠎ed by behsaznama C᠎on tent Generat᠎or Dem᠎ov ersi on!

قیمت اجرای نمای خشک

اگر شما مالک ساختمان و یا سازنده باشید و یا طراح نمای ساختمانی باشید که بخواهید برای ساختمانتان نمای سرامیک خشک پرسلانی را در مرحله طراحی و یا براورد هزینه های کلی ساختمان در دست داشته باشید در ادامه قیمت های اجرای نمای سرامیک خشک پرسلانی را معرفی می نماییم. اما به طور کلی به دلیل داشتن طول عمر بالا و سرعت بالای اجرا، تا حد زیادی هزینه ها کمتر می شود. نمای بیرونی مانند یک لایه محافظ برای ساختمان ها است و در نظر گرفتن نکاتی در انتخاب و اجرای نمای ساختمان بسیار اهمیت دارد: در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی ساختمان، تعداد طبقات ساختمان و … معمولاً برای ساخت یک ساختمان وجود دیوارها بسیار ضروری می باشد دیوارها اصولاً از بلوک سفالی تشکیل شود و روی بلوک سفالی سیمان کاری و بعد از آن پلاستیک و متریال های دیگر قرار میگیرد . با وجود آب و هوای خاص استرالیا.

نمای خشک چیست

شوره زدن آجر معمولاً به دوغاب یا ملاتی که برای بندکشی آجر نما استفاده میشود بستگی دارد اصولاً بعد از بارندگی و در گذر زمان املاح آب به سطح روی آجر نما رسیده و نمک حاصل از آن به عنوان شوره یاد میشود. معمولاً آجر نما سفید به چند نمونه تقسیم می گردد؟ معمولاً برای محاسبه تعداد آجر در هر متر مربع چند المان در نظر گرفته می شود . سیستم اتصال سنگ ها در نمای خشک به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از این سیستم ها با هزینه های متفاوتی همراه است و نیاز به بررسی کلیه نما برای مشخص شدن نحوه اتصال می باشد. در این سیستم ، تایل ها توسط یک کلیپس که به وسیله پیچ یا پرچ بر روی پروفیل های زیر سازی متصل شده اند ، سوار می شوند. نمای خشک سرامیک یافول بادی معروف از معروفترین انواع سرامیک خشک است که میزان جذب رطوبتی کمتر از یک درصد داشته و در برابر یخبندان مقاومت بسیار بالایی دارد. قیمت روز سرامیک کف مخصوص حیاط همواره نوسان عددی قابل توجهی دارد زیرا عوامل زیادی در قیمت گذاری این محصول تاثیر گذار است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید