قیمت اجرای نمای سنگ خشک مصاحبه دانش

چراکه سرامیک ها علاوه بر اینکه معدنی هستند در عین حال خواص فلزی نیز ندارند. سرامیک نما جهت زیبا سازی نمای خارجی ساختمان ها استفاده شده و علاوه بر ایجاد زیبایی و جذابیت ظاهری نما، به دلیل قابل کنترل بودن طراحی و نصب سرامیک ها که دارد نظر مثبت بسیاری را به خود جلب نموده است. اتصالات سیستم Keil، در حقیقت اتصالات مکانیکی مخفی بدون نیاز به چسب هستند که برای پوشش دادن نما به وسیله انواع مصالح گوناگون به وجود آمده اند. در این روش سرامیک خشک پرسلانی از طریق اتصالات آلومینیومی مخصوصی به نام کلمپ (clamp) بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. این روش که وقت گیر بوده و بایستی دقت شود اتصالات بین ملات و سرامیک محکم باشد. این نمای پرطرفدار به روش نصب خشک اجرا می گردد و جهت کاربری های مختلف تجاری، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. 3. برطرف کردن ناشاقولی: در صورت اجرای ناشاقول سازه و دیوارهای ساختمان ، به هنگام اجرای نمای ساختمان به روش ملاتی، مجبور هستیم به میرانی بیش از حد متعارف از دیوار فاصله بگیریم و این امر باعث افزایش ملات مورد استفاده برای نصب پوشش نما می شود. در اجرا و نصب نمای ساختمان سرامیک, روش خشک نسبت به روش ملات دار بسیار بهتر است. ᠎Th is c​onte​nt was cre᠎ated by behsaznama Con tent G​enerator DE MO!

متریال نمای خشک

منظور از فضای تهویه فضای خالی ای است که بین نما و عایق حرارتی به وجود می آید. اتاقهای سمت جنوب حیاط در تابستان در سایه قرار دارند و خنکترند و بادگیرها و هواکشها نیز غالباً در سمت جنوبی ساختمان قرار دارند تا تهویه هوا بهتر صورت گیرد. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد. همچنین سرامیک نما طرح سنگ آنتیک دارای طرح و رنگ بندی مناسب بوده و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود بهترین نوع آن را تهیه کنند. این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. دانشی که به تحقیق در مورد سرامیک می پردازد علم سرامیک و صنعت مرتبط با آن صنعت سرامیک نامیده می شود. این ماده به عنوان یک درزگیر قوی با پر کردن انواع درز و شیار مانع از نفوذ رطوبت و آب در سطوح میشود.  Th​is article has been do ne  by ᠎GS A Co᠎nt᠎en t  Generator ​DE MO​.

قیمت آجر نما خشک

از ویژگی های مهم این سرامیک جذب کم آب می باشد. به طور کلی به مواد کانی غیر فلزی سرامیک اطلاق می شود. همچنین پروفیل های آلومینیومی نیز به زیر سازی آهنی متصل می گردند. همچنین ترمو وود بدلیل ضعف در برابر آتش و همچنین وجود فشار هوا در ارتفاعات بالا و امکان ترک خورن مناسب نمی باشد. کامپوزیت شوفو ( shofu ) ساخت کشور ژاپن می باشد که از دسته برند های با کیفیت مناسب در کنار هزینه مناسب شناخته می شود. وجود قابلیت عایق بندی سرامیک نما آن را مناسب شهر های شمالی کشور که بارندگی زیادی دارند می نماید. سرامیک خشک مخصوص نما به دو شکل کلی زیر در بازار صنعت ساختمان کشور عرضه می شود. از سرامیک های مخصوص نما به عنوان یک عایق ضد رطوبت نیز استفاده می شود. یک نما باید کاربردی، بادوام و از نظر زیبایی شناسی بینقص باشد. به این نحو که هوا پشت آنها می رود ولی آب و رطوبت به هیچ وجه به پشت نما نفوذ نمی نماید. این سیستم در صنعت ساختمان، به طور گسترده جهت پوشش نما، دیوار های داخلی و خارجی و حتی سطوح بام (در معرض باران) استفاده می شود.

در پشت سرامیک های نما توری فلزی و یا پلاستیکی قرار داده می شود تا در صورت جدا شدن آن ها از ساختمان، از سقوط و شکسته شدن سرامیک ها جلوگیری شود. توسط دستگاه شیارزن ، شیارهای ویژه ای در دو جهت معکوس ایجاد می شود و سپس کلمپ ها به وسیله برجستگی هایی که دارند توسط چسب مخصوص داخل این شیارها کاملا محکم می شوند. 2. ایجاد شکستگی در نما: نصب نمای خشک ، این امکان را به ما می دهد که بتوانیم شکستگی ها و تورفتگی و بیرون آمدگی هایی در نما ایجاد کنیم که این کار در نمای ملاتی به راحتی امکان پذیر نیست . رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی به کمک رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می شود. چسب پلی اورتان در مدلهای مختلفی مانند فیلم، فوم، پودر، الاستومر امولوسیون و مایع در کارخانجات تولید و به بازار عرضه میشود. سرامیک خشک پرسلانی تولید شده مخصوص نما به دو شکل کلی در بازار صنعت ساختمان عرضه می شود که شامل سرامیک مجوف پرسلانی و سرامیک تو پر پرسلانی یا به اصطلاح سرامیک یک سانتی یا فول بادی گفته می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد و طریق نصب متفاوتی خواهد داشت.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید