شماره یک دلیل باید (انجام دهید) قیمت اجرای نمای خشک

اما برای بهره مندی از این ویژگی ها باید انواع این نماها را با یکدگیر بررسی نماییم و در نهایتا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. تا به اینجای مقاله به صورت کامل با نمای خشک آشنایت پیدا نمودیم در ادامه قصد داریم با انواع متریال ها و مصالح استفاده شده در نمای خشک را با یک دیگر بررسی نماییم. در ادامه عناوین برخی از این انواع متریال نمای ساختمان عنوان می گردد که در اجرای این نوع نما کاربرد دارد (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از این متریال روی آنها کلیک کنید). این نوع نما دارای عمری طولانی و با دوام بوده و در یکی از مزیت های بسیار مهم آن این است که در صورتی خرابی قسمتی از نما به راحتی می توان قسمت از بین رفته را تخریب کرد و قطعه ای سالم را جایگزین کرد. برای شرکت در دوره آموزش طراحی نما معمار نما، کافیست از قسمت دوره ها، پکیج مورد نظر خود را تهیه کنید.

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

در طراحی نما، از حداکثر اندازه پنجره برای نورگیری استفاده کنید. در نمای خشک به دلیل استفاده از چهارچوبهای فلزی که خود قالب و الگوی اجرای نما محسوب میشوند و نیز به دلیل امکان آمادهسازی نما در طبقه همکف و عدم استفاده از داربست، سرعت اجرای نما به طور چشمگیری افزایش مییابد. پروفیل نمای خشک : پروفیل نمای خشک می تواند تا ۵۰ درصد از زمان اجرا را کاهش دهد و حتی تأثیرات منفی دمای محیطی را به حدود صفر برساند و بخاطر عدم وجود ملات و روشهای سنتی با امکان فعال نمودن پروفیل نمای خشک در چندین جبهه کاری بطور همزمان در بخشهای بالادست و پایین کار بیش از پیش بر سرعت اجرا افزود. به گزارش اخبار ساختمان، موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت از جمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. نحوه خلقت انسان طوری است که به سمت زیبایی ها گرایش دارد و مدام به دنبال تغییر و نوسازی زندگی و محیط اطرافش می باشد . در ویدئوی زیر به صورت شماتیک به آموزش نحوه نصب نما خشک (تهویه دار) پرداخته می شود. به همین منظور نیاز است تا طراحان در دوره های اساتید خبره و زبده آموزش ببیند تا خالق تفکرات معمارانه شوند.

فیلم اجرای نمای خشک

هماهنگی رفتار مصالح در مقابل تغییرات دمایی سال هاست که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزش های لازم با ملات ماسه و سیمان صورت می گیرد که جدای از تحمیل وزن بالایی به ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمان ها در برابر نیروی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمان ها با توجه به متفاوت بودن ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض بخش ملات پشت سنگ یا سرامیک و … متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. تکمیل این مقایسه فنی از طریق ارزیابی های اقتصادی (در سطح تخمین هزینه اولیه) انجام شده است که یک نسبت قیمتی- کیفیتی؛ مربوط به آنالیز سیستم ها و متریال های نمای مورد استفاده در هر ساختمان را به دست می دهد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه 70 میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرارگرفت یکی از روش های جدید و قایل انطباق با استاندارد های جدید ساختمانی است. Th​is po​st was done  wi th behsaznama C on tent᠎ G᠎enerat᠎or Demov​er​sion !

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

نماهای خشک بیشتر در ساختمان های بلند سرویس های بهداشتی بیمارستانها آزمایشگاه ها بوستان ها اماکن ورزشی استفاده می شود که کارایی بسیار بالایی دارد. این نما مقاوم در برابر زلزله و رطوبت و حرارت می باشد و بسیار مورد توجه مهندسین قرار دارد. فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود. در نتیجه مشکل انتقال حرارت و چگالش از بین می رود. فضای خالی که بین نما و عایق قرار دارد خود بهترین عایق حرارتی میباشد لذا این سیستم نقش به سزایی در کاهش اتلاف انرژی دارد. یکی دیگر از مصالح سیستم خشک برای نصب روی نمای ساختمان به آن اشاره خواهیم کرد آلومینیوم کامپوزیت کلیک است. همچنین یکی از عواملی که قیمت نمای خشک سرامیک را تعیین میکند، مهارت تیم اجرا کننده است. دلیل این امر استفاده از سرامیک خشک است که در دو پوسته ساختمان به کار رفته و ایمنی زیاد و کم هزینه بودن طولانی مدت برای سازندگان و اپراتورها به سمت نمای سیستم های سنگی و گوشته و همچنین سرعت بالای اجرای آن در حدود یک سوم از می توان زمان اجرای سایر سیستم ها را ذکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید