استدلال برای خلاص شدن از اجرای نمای خشک

نمای خشک آجری نسبت به بسیاری مصالح نیز وزن کمتری دارد و بسیار راحت نصب میشود. میتوانید در یک چشم به هم زدن ناصافیها را صاف کنید؛ با استفاده از روش اجرای نمای خشک ساختمان به راحتی میتوانید ناشاقولی در دیوارهای ساختمان را برطرف کنید. برخی موارد مانند عدم استفاده از نماهای تمام شیشه ای (سطح شیشه خور نما از ۶۰ درصد بیشتر نشود) یا تمام فلزی و عدم استفاده از رنگ های نامتعارف، در دسته پرهیز در ضوابط طراحی نمای ساختمان قرار می­گیرند. در این بخش 6 فایل اتوکد نمای رومی برای دانلود قرار داده شده است که در میان این فایل ها، نمای ساختمان های کلاسیک رومی و اروپایی و نیز نمونه هایی از نماهای رومی اجرا شده قرار داده شده است. دارای وزن سبکی می باشد و بار وارده به ساختمان را کاهش میدهد؛ در این روش بر خلاف روش نماکاری با ملات، ساختمان هیچ باری متحمل نمیشود و در نتیجه در مقابل بادهای شدید و زلزله ایمنتر است. از جمله ویژگی های نصب خشک نما تراکوتا می توان مقاومت در برابر تغییرات دمایی ووجود حالت ارتجاعی در سیستم نصب خشک سفال تراکوتا نام برد.

نمای خشک چیست

᠎Po st w᠎as c​re​ated  by ​GS A ​Content Genera᠎tor  DEMO.

فیلم اجرای نمای خشک

چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. بخشی از پروژه بازسازی، طراحی نمای بسیار جذاب ساختمان بود که دارای فرم، الگو و هویتی منحصر به فرد می باشد. از مصالح رایج تر برای اجرای نمای خشک می توان به تایل سرامیک خشک پرسلانی، ورق کامپوزیت، کرتین وال ها، تایل تراکوتا و … آسان می نماید.بنابراین معماران و طراحان نمای ساختمان هاباترکیب این متریال دست بازتری درایجاد زیبایی وهماهنگی خواهند داشت.لازم به ذکرمی باشد سفال تراکوتا از پایه رنگ های کرم، اُخرایی، قهوه ای و مشکی موجود می باشد . در واقع این روزها نمای رومی ساخنمان با سنگ تراورتن یا همان نمای رومی ساختمان به دلایل متعدد از جمله وجود ذخایر سنگ تراورتن و … از این نما بیشتر برای ساختمان های تجاری و صنعتی استفاده می کنند . یکی از دلایل نامگذاری این سرامیک ها روش نصب آن ها است، در نصب آن ها از هیچگونه ملات سیمانی استفاده نشده و با روش هایی چون سیستم نصب انکری، روش نصب نمایان، روش نصب غیر نمایان، نصب کلیپس پنهان شیاری نصب می شوند. به این ترتیب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، فایبر سمنت برد، HPL و … Post h as  been g en​erat​ed by G​SA Con​te​nt G ener ator Demoversion.

این نوع اتصالات طبق سفارش مشتری و نوع نما، طراحی و در کارخانه تولید و در ابعاد و تعداد موردنظر جهت اجرای نمای خشک تهیه می شوند. 2. نکته دیگر در نورپردازی توجه به رنگ ها و شدت نورها می باشد که فاکتوری مهم در طراحی نورپردازی ساختمان های مدرن است. این ضوابط در صورتی باعث پایداری نما میشود که سازه ساختمان و دیوارهای پشتیبان نما در صورت وجود، ضوابط سازهای استاندارد ۲۸۰۰ با توجه به اهمیت ساختمان را تامین نمایند. در غیر این صورت، آسیبهای وارده به قاب سازهای و دیوارهای نگهدارنده نما باعث آسیب دیدن و خرابی نما میشود. جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. محدوده کاربرد نشریه شماره ۷۱۴ نماهای ساختمانی است. نماهای متنوعی از قبیل نمای رومی، نمای سنگی و انواع نمای کلاسیک با سود از نظر پیش صنع نما متبحر اجرا و پیاده سازی می باشد و همچنین دستگاه پیش مهيا نما بوسيله رابط کیفیت بالا، نفع اقتصادی و نصب سریع توجه بسیاری از طراحان و سازندگان را براي خود احضاريه کرده است.

نمای کرتین وال یکی از زیباترین نماهای مدرنی است که با توجه به کاربرد شیشه و آلومینیوم در آن از شرایط و ویژگیهای منحصر به فردی برخوردار می باشد. نمای ساختمانهای واقع در سطح کاربری I با با توجه نوع کاربرد آنها نیاز به طرح لرزه ای ندارد. در صورتی که رساله با موضوعی خاصی را داشتید میتوانید با مجموعه های بالا تعویض نمایید. در صورتی که کیفیت اجرا مناسب نباشد اما قیمت اجرای نمای سرامیک خشک پایین باشد، پس از مدتی امکان دارد نما با مشکلاتی از قبیل عدم آببندی مناسب مواجه شود. در صورتی که قصد طراحی نما به صورت حرفه ای را دارید به شما توصیه میکنی بهمراه این مجموعه دو مجموعه زیر را نیز یکجا تهیه نمایید. اگر به عنوان معمار یا طراح در بازار ساخت و ساز فعالیت دارید، پیشنهاد می کنیم همواره از دوره ها و کارگاه های اساتید برتر استفاده کنید و علم و تخصص خودتان را به روز نگه دارید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مجموعه ها.

دیدگاهتان را بنویسید